Najczęściej zadawane pytania

General

Sports Events 365 - kim jesteście?

Jesteśmy grupą ludzi reprezentujących różne branże (prawnicy, specjaliści od marketingu, programiści, graficy), którzy są jednocześnie fanami wielkiego, emocjonującego sportu. Sporo podróżowaliśmy po świecie z zamiarem zobaczenia kolejnego dobrego meczu lub zawodów sportowych najwyższej rangi. Na początku 2006 roku zdecydowaliśmy się zamienić naszą pasję w biznes i założyliśmy Sports Events 365 Ltd. Chcieliśmy, aby każdy miłośnik sportu z Polski miał pełną informację o tym, jakie najlepsze zawody odbywają się w danym dniu w jakimkolwiek wybranym miejscu na świecie. Stworzyliśmy wyszukiwarkę nadchodzących wydarzeń sportowych z całego świata. Nasze ceny biletów wahają się od konkurencyjnych do prawdziwie okazjonalnych. Nasz dział obsługi klienta jest do dyspozycji online i telefonicznie w każdej sprawie. Wierzymy w dobry serwis i kochamy sport!

Czy mogę się z Wami skontaktować w razie problemów?

Po zakupie biletów, mogą skorzystać Pańśtwo z telefonu alarmowego czynnego 24 godziny na dobę: +353-1-526-2839 oraz +34-93-1846750. Operatorem numeru alarmowego będzie pracownik naszego zagranicznego partnera, posługujący się językiem angielskim. Prosimy o kontakt w razie jakichkolwiek trudności lub pytań dotyczących dostawy. Nasz dział obsługi klienta zajmie się każdym problemem, więc mogą Państwo o nim zapomnieć i cieszyć się wyjazdem. Ważne jest tylko, by poinformowali nas Państwo o każdym ewentualnym problemie możliwie jak najszybciej.

Co się stanie w razie zmiany daty lub godziny meczu?

Sports Events 365 jest nie tylko pośrednikiem, ale także na bieżąco aktualizowaną bazą danych imprez sportowych na całym świecie. Jeżeli data meczu nie jest ostateczna, na stronie wydarzenia podamy możliwą najwcześniejszą i najpóźniejszą datę zawodów. Dzięki temu rozwiązaniu będą mogli Państwo, z odpowiednim wyprzedzeniem, bezpiecznie rezerwować hotel oraz samolot. Wszystko co pozostanie wtedy do zrobienia, to odwiedzanie naszej strony, aby potwierdzić ostateczną datę i godzinę wydarzenia.

Delivery

Jak otrzymam bilety?

Przy każdej dostępnej kategorii biletów zobaczycie Państwo pomarańczowy przycisk „Kupuję”. Po jego naciśnięciu, znajdziecie Państwo więcej informacji na temat sposobu dostawy. Z reguły dla każdego typu biletu proponujemy jedną lub dwie metody doręczenia. Kilka wskazówek: Zazwyczaj dostarczamy bilety do Państwa hotelu na jeden dzień przed meczem. Doręczenia dokonywane są przez lokalnych kurierów. Istnieje również możliwość doręczenia pod inny wskazany adres w miejscu, gdzie odbywa się sportowe wydarzenie. W niektórych przypadkach będziemy ustalać punkt odbioru biletów w centrum. Zazwyczaj wtedy, kiedy przyjeżdżają Państwo w dniu zawodów i nie mają Państwo rezerwacji hotelowej. W przypadku meczów we Włoszech, bilety będą do odebrania w kasie stadionu lub w jego pobliżu. Po potwierdzeniu rezerwacji otrzymają Państwo emailem szczegółowe wskazówki. W Rzymie i w Mediolanie (a niedługo także i w innych miastach) za dodatkową opłatą będzie można zamówić dostawę biletów do hotelu. Wybór dostawy ""Odbiór w miejscu wydarzenia"" oznacza, że otrzymają Państwo od nas instrukcje dotyczące dokładnej lokalizacji punktu odbioru biletów na terenie obiektu zawodów. W niektórych przypadkach możliwa jest dostawa biletu na adres domowy, ale jej koszty są zazwyczaj dosyć wysokie.

Czy powinienem informować hotel o oczekiwanej przesyłce?

To bardzo ważne, aby poinformowali Państwo hotel. Recepcja powinna być świadoma, że spodziewają się Państwo przesyłki i że musi poświadczyć jej odbiór. Kilka wskazówek: Prosimy upewnić się, że hotel jest gotów poświadczyć odbiór i przechować dla Państwa przesyłkę. Prosimy upewnić się, że nasz zespół zna nazwisko, na jakie Państwo zarezerwowali pokój hotelowy. Prosimy unikać informowania osób trzecich o zawartości przesyłki, aby nie prowokować kradzieży.

Nie zamierzamy zatrzymać się w hotelu zlokalizowanym w miejscu wydarzenia, ale jedyną opcją otrzymania biletów jest dostawa do hotelu. Co możemy zrobić?

Najprawdopodobniej będziemy mogli zagwarantować alternatywne rozwiązanie. Zazwyczaj oferujemy miejsce odbioru we wskazanym hotelu, lub innym punkcie w cenrtum miasta, zwłaszcza w tych miastach, w których organizujemy najwięcej wydarzeń: Barcelona, Madryt, Londy, Manchester, Monachium i Paryż. Z tego powodu, podczas składania zamówienia na naszej stronie internetowej, dodaj komentarz w "Wiadomościach". Po otrzymaniu twojego zapytania skontaktujemy sie z Tobą i zrobimy wszystko by zrealizowac zamówienie. Pamiętaj, ze opłata za dostarczenie biletów będzie pobrana za wysyłkę do ustalonego miejsca dostawy.

Booking And Payment

Co jeśli nie mam jeszcze zarezerwowanego hotelu?

Jeżeli nie znają Państwo jeszcze szczegółów rezerwacji hotelowej, zachęcamy do zamawiania biletów i uzupełnienia informacji o hotelu w późniejszym terminie. W celu zapewnienia poprawnej dostawy informacja ta powinna zostać uzupełniona najpóźniej na tydzień przed wydarzeniem. dział obsługi klienta będzie się z Państwem kontaktował w sprawie dostawy, po potwierdzeniu rezerwacji biletów.

Dlaczego ceny Waszych biletów są wyższe od oficjalnych?

Sports Events 365 działa na rynku wtórnego, w którym dostępność biletów i ich ceny są uwarunkowane podażą i popytem. Dlatego też ceny biletów na imprezy w wysokim sezonie lub wydarzenia, na które bilety zostały wyprzedane są znacznie wyższe. Ponadto należy pamiętać, że w większości przypadków kupujemy bilety w cenie znacznie wyższej od ich wartości nominalnej. Dodajemy tylko skromną opłatę manipulacyjną odzwierciedlającą różne koszty, które musimy ponieść w celu realizacji zamówienia, tj.: utrzymanie i aktualizacja naszej wielojęzycznej strony internetowej, utrzymanie sieci przedstawicieli i dostawców, zakup biletów sezonowych, nie wspominając o zapewnieniu najwyższej jakości serwisu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze ceny były konkurencyjne, oferując Państwu szeroką gamę biletów w połączeniu z doskonałą obsługą klienta.

Czy mogę, z jakiegokolwiek powodu, odwołać zamówienie?

Warunki odwołania rezerwacji są szczegółowo opisane w Regulaminie (punkt 4)

Właśnie kupiłem bilet on-line, co powinienem zrobić, żeby go odebrać, i co robić dalej?

W ciągu najbliższych kilku minut otrzymacie Państwo automatyczną wiadomość e-mail, która będzie oznaczała, że otrzymaliśmy Państwa zamówienie i rozpoczęliśmy jego realizację. W ciągu jednego dnia roboczego otrzymacie Państwo kolejnego maila ze wszystkimi szczegółami potrzebnymi do realizacji dostawy Państwa biletów. Nie ma potrzeby kontaktowania się z nami. Każde zamówienie realizujemy od razu. W razie jakichkolwiek pytań, powstałych przed lub po złożeniu zamówienia, bardzo chętnie udzielimy Państwu wszelkich wyjaśnień. W tym celu prosimy użyć formularza kontaktowego lub zadzwonić pod numer +353-1-440-3952

W jaki sposób można zapłacić za zamówione bilety?

Akceptujemy wszystkie formy kart kredytowych, jest to nasza standardowa forma płatności. Jeżeli chcesz użyć do płatności American Express wybierz proszę USD jako walutę rozliczeniową. Pracujemy zgodnie z najdokładniejszymi standardami ochrony informacji (PCI). W niektórych przypadkach nasz zespół poprosi Państwa o dodatkowe informacje lub przesłanie dowodu tożsamości w celu bezpiecznego sfinalizowania transakcji. Przelewy bankowe – proszę mieć na uwadze, że realizacja przelewu bankowego może zająć do trzech dni roboczych, podczas których dostępność i ceny biletów mogą ulec zmianie. Dlatego, jeżeli chcą Państwo dokonać płatności za pomocą przelewu bankowego, prosimy o sprawdzenie takiej możliwości z naszym działem sprzedaży. Musimy sprawdzić, czy będzie możliwość przytrzymania biletów do momentu otrzymania Płatności. Dla płatności Paypal - prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży.

Seating

Czy możecie zagwarantować, że będziemy siedzieć razem?

O ile nie powiadomimy inaczej, jesteśmy zobowiązani umieścić Państwa obok siebie przynajmniej w parach. Jeżeli jest Państwa troje lub więcej, zrobimy co w naszej mocy, by posadzić Państwa razem, ale nie możemy tego zagwarantować. Jeżeli MUSZĄ Państwo siedzieć razem, uprzejmie prosimy upewnić się, czy istnieje taka możliwość kontaktując się z naszym działem obsługi klienta, telefonicznie lub przez e-mail. Zazwyczaj jesteśmy w stanie potwierdzić dostępność takiego rozwiązania. Czasem proponujemy pojedyncze bilety. Są one zazwyczaj tańsze, ale jak już mówiliśmy – są one pojedyncze. Prosimy zwrócić uwagę, że na niektórych stadionach (głównie ""Camp Nou"" w Barcelonie) siedzenia ""obok siebie"" oznaczają również miejsca ułożone diagonalnie lub pionowo.

Gdzie dokładnie będę siedział?

/br>Kategorie biletów, które możemy Państwu zaoferować, są wyszczególnione na stronie danego wydarzenia. Przekazujemy na nich wszystkie informacje, jakie sami posiadamy. Jeżeli jedyną informacją, jaka się wyświetli, będzie opis „Długi bok” lub „Krótki bok” – będzie to oznaczać, że nie posiadamy bardziej szczegółowych danych na temat lokalizacji miejsc. Dołożymy wtedy wszelkich starań, aby dostarczyć Państwu bilety najlepsze z możliwych, ale nie możemy podać bardziej szczegółowej lokalizacji lub zagwarantować konkretnego miejsca. Prosimy pamiętać, że bilety na większość zawodów, które mamy w ofercie, są zazwyczaj już w całości wyprzedane.